شیرینی فروش متخلف در نهاوند نقره داغ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: یک شیرینی فروش متخلف در نهاوند به پرداخت یک میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز نهاوند، پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق یک شیرینی فروشی به ارزش ۶۹۶ میلیون ریال را بررسی کرد.

او گفت: شعبه پس از رسیدگی و با احراز تخلف، متهم را علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت پیرامون کشف کالای قاچاق از یک شیرینی فروشی، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

یونسی تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه سال جاری تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: واحد‌های متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

او گفت: عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۵۷۸ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۷۱، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۲۷۳ و تقلب با ۹۱۹ فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: گروه‌های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و ۵۰ نفر طی ۱۰ ماهه امسال روانه بازار شدند و ۹ هزار و ۵۶ مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل ۲ هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.